Bu Blogda Ara

27.07.2008

Sony Vaio VGN-CR520E XP Driver

Sony Vaio VGN-CR520E XP Driver
bu driverlar kendi bilgisayarımda denenmiştir. hepsi doğru çalışmaktadır.

1- kamera : Sony Visual Communication Camera VGP-VCC6 - RIDCAM
2- ekran kartı : Intel onboard vga driver
3- kablosuz ethernet : Intel wireless ethernet driver 4965AGN
4- SD-Memory Stick: PCMCIA & Flash Memory
5- bluetooth : BCM2046
6- anakart chipset : Intel PM965
7- modem : HDAUDIO SoftV92 Fax/Modem
8- ethernet : realtek RTL8101E
9- ses kartı : realtek

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok faydalı bir çalışma, bunu paylaştığınız için teşekkürler, hepsi %100 çalışıyor, sadece 4 dosyada bir, 1 saat beklemek gerekiyor, ama ip niz sabit değilse modemi resetleyerek bunu da aşabilirsiniz.

cetinz dedi ki...

işinize yaradığına sevindim.

sakoca73 dedi ki...

Çalışmanız için çok teşekkürler. Bİlgisayar kullanmayı çok iyi bilmememe rağmen bir şekilde sizin wirless modem driverinizi çalıştırmayı başararak internete girebildim ve bunları size yazıyorum. Darısı diğer driverlerin başına diyeyim. Şu anda onlarla uğraşıyorum.

Adsız dedi ki...

hi, new to the site, thanks.

Adsız dedi ki...

Çok faydalı, teşekkürler, keşke bunun bir de Windows 7 versiyonu olsaydı. :)

cetinz dedi ki...

Bu bilgisayar Windows 7 kurdum ben.
şu anda da kullanıyorum.

Sony zaten win 7 destekliyor, sürücüleri burdan indirdim.

http://esupport.sony.com/US/perl/model-home.pl?mdl=VGNCR520E&LOC=3#/downloadTab