Bu Blogda Ara

30.08.2016

Mac' ta Notepad++ Alternatifi

Mac'e geçeli en çok yaptığım aramalar mac'te bu nasıl, mac'te bunun yerine ne var. Of baya sıkıcı, alışık olduğum şeyleri istiyorum :D

Sızlanmadan problemime döneyim, bir notepad++ delisiyim. Her işimi orda yaparım. E mac'te yokmuş :'(. Şimdi ben ne yapacağım.

Bir kaç tane alternatif buldum şu sayfada ama seçim yapamadım. Ben halen paralı uygulamaya alışamadım. ücretsiz olanlarda da kurumsal olanlara gönlüm kayıyor. dolayısı ile ben bu lsiteden iki tane seçebildim denemek için: Brackets (adobe) ve Visual Studio Code (microsoft)

Sizler ne kullanıyorsunuz sayın arkadaşlar, lütfen yardım. Kullandıklarınızın güzel yanları ile yazabilir misiniz.

Birde anketimize buyrun, bakalım hangisi daha çok kullanılıyormuş...

not: Ankete eklenmesini istediğiniz varsa yazabilirsiniz.

Hiç yorum yok: